Przewidywalne zmartwychwstania - recenzja książki


Znalezione obrazy dla zapytania pamiętniki wampirów seria

Tytuł: "Pamiętniki wampirów"
Autor: L. J. Smith
Gatunek: paranormal romans, fantasy

Nie wiem czy wiecie (może nie wiecie), ale nie przepadam za rozległymi recenzjami. Wolę kiedy recenzja przyda się komuś, kto zastanawia się, czy warto sięgnąć po jakąś pozycję na rozległym rynku książki. Dlatego, że dawno nie było u mnie recenzji, to zamierzam nadrobić tę zaległość opisując pierwszą część, a właściwie rozprawiając o tym czy "Pamiętniki wampirów" są serią,z którą warto się zapoznać.




Pewnie słyszeliście o "Pamiętnikach wampirów". Nie ważne czy o książce, czy o serialu, wiele ludzi już ma wyrobione opinie na temat tej serii. Są zwolennicy i pierwszego i drugiego przedstawienia.\

Elena jest zwykłą nastolatką. Chodzi do szkoły, przeżywa miłosne rozterki, nie wie w co się ubierać na kolejną imprezę... I nagle w szkole poznaje niezwykle przystojnego wampira. Siedzą blisko siebie na jednej z lekcji... Brzmi jak plagiat. Elena zostaje wciągnięta w wir dziwnych zdarzeń. Będzie musiała wybrać między dwojgiem braci, ocalić ich przed lisołakami, fandomem, dawną miłością jej kochanków...

Mimo że fabuła książki brzmi trochę jak plagiat, to jest naprawdę często bardzo poruszająca książka. Raczej nie trzyma w napięciu. I tak wiadomo, że główni bohaterowie w postaci Eleny, włoskich braci: Stefano i Damona i ich przyjaciół nie mogą zginąć. 

Jeśli chodzi o serial to nie jestem w stanie powiedzieć zbyt wiele... Po pierwszym odcinku stwierdziłam, że to nie dla mnie... Od zawsze myślałam, że Paul Wesley gra Damona, a Ian Somerhalder - Stefano... Jednak, myliłam się. 

Może nie do końca to, co tu powypisywałam brzmi niesamowicie zachęcająco, ale chyba mogę polecić wszystkie części tej serii osobom, które nie poszukują żadnych specjalnych wrażeń, a ciekawej i miłej lektury, która może zaowocować znalezieniem nowego crusha. 








Oglądaliście serial? Myślicie, że mogę się kiedyś do niego przekonać?
/Tea/

Komentarze

  1. Czytałam "Pamiętniki wampirów" i księga pierwsza jest ok. Ale to co się dzieje potem, jest nie na moje nerwy. Wszystko się komplikuj pojawiają się jakieś demoniki, leśne stworki. Tak się męczyłam przy księdze drugiej, że dalej sobie odpuściłam.
    Pozdrawiam!
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam, że serial, wbrew pozorom, jest warty obejrzenia i zachęcam do tego każdego! Mimo to jest wiele niedociągnięć i sprzeczności z książką. Myślę jednak, że kiedyś się na pewno przekonasz :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty